Fuck cancer💔

IgĂ„r fick jag reda pĂ„ att en hade dött av cancer. Jag va med ett par kompisar Ă„ sĂ„ skulle jag visa mina tremĂ€nningars mamma som har cancer, nĂ€r jag kommer in pĂ„ min tremĂ€nnings instagram sĂ„ kollar jag pĂ„ senaste bilden och ser att de Ă€r mamman som hade cancer! Jag lĂ€ste det hon skrivit och sĂ„g sedan att 09.44 igĂ„r morse somnade hon in! Hela jag gick sönder, jag var helt chockad! Att en sön underbar person ska behöva dö av en vidrig Ă€ckel sjukdom... Framför allt gick tankarna till mina tremĂ€nningar Ă„ deras pappa! Jag kĂ€nner sĂ„n skuld över att jag inte har hĂ€lsat pĂ„ henne pĂ„ sjukhuset, nĂ€r vi vĂ€l va i Örebro pĂ„ cup sĂ„ hade jag chansen men vi hade matcher sĂ„ jag kunde inte.. Mina föreldrar Ă„ bror var dĂ€r men inte jag! Det Ă€r ingen som kommer förstĂ„ vilken skuldkĂ€nsla man fĂ„r dĂ„đŸ˜• 
Jag hoppas pĂ„ mer en allt att hon har det bĂ€ttre nu och att vi snart fĂ„r trĂ€ffas❀ 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

IgĂ„r fick jag reda pĂ„ att en hade dött av cancer. Jag va med ett par kompisar Ă„ sĂ„ skulle jag visa mina tremĂ€nningars mamma som har cancer, nĂ€r jag kommer in pĂ„ min tremĂ€nnings instagram sĂ„ kollar jag pĂ„ senaste bilden och ser att de Ă€r mamman som hade cancer! Jag lĂ€ste det hon skrivit och sĂ„g sedan att 09.44 igĂ„r morse somnade hon in! Hela jag gick sönder, jag var helt chockad! Att en sön underbar person ska behöva dö av en vidrig Ă€ckel sjukdom... Framför allt gick tankarna till mina tremĂ€nningar Ă„ deras pappa! Jag kĂ€nner sĂ„n skuld över att jag inte har hĂ€lsat pĂ„ henne pĂ„ sjukhuset, nĂ€r vi vĂ€l va i Örebro pĂ„ cup sĂ„ hade jag chansen men vi hade matcher sĂ„ jag kunde inte.. Mina föreldrar Ă„ bror var dĂ€r men inte jag! Det Ă€r ingen som kommer förstĂ„ vilken skuldkĂ€nsla man fĂ„r dĂ„đŸ˜• 
Jag hoppas pĂ„ mer en allt att hon har det bĂ€ttre nu och att vi snart fĂ„r trĂ€ffas❀